Style Radar
Gucci lanseaza ochelarii de soare „Techno Color” cu un film realizat de James Franco!
Cu putin timp inainte de ineceperea verii, Gucci a lansat o colectie capsula de ochelari de soare, „Techno Color”. Brand-ul de lux propune ochelari practici, dar in acelasi timp cu un aer glamour si culori vibrante. Pentru promovarea acestei noi colectii, Gucci a realizat un filmulet cu o atmosfera de perfecta de vara, spot ce il are in centru pe frumuselul James Franco.
Chiar inainte de instalarea sezonului cald, Gucci lanseaza o noua linie de ochelari de soare pentru femei, colectia capsula „Techno Color”. Ochelarii sunt realizati cu o tehnologie de ultima generatie, dintr-un aliaj extrem de durabil si foarte usor, cu lentile colorate si reflexe indraznete, avand un aspect glamour si un design ce nu se va demoda prea curand.
Cu lentile rotunde, colectia de ochelari de soare propune combinatii indraznete de culori, perfecte pentru vara, de la galben, liliac si pana la verde, rosu ori auriu.
Extrem de interesanta este campania publicitara a noii linii de ochelari de soare by Gucci, un filmulet in atmosfera relaxanta, fierbinte si totodata romantica, ce il are in centru pe simpaticul James Franco.
O pereche de ochelari din colectia „Techo Color” by Gucci costa 325 de dolari.