Connect with us

News

Andreea Marin si Catalin Botezatu recomanda produsele de la Negro 2000

Dupa Patrizia Paglieri, compania Negro 2000 are alti doi Ambasadori de imagine in persoana lui Catalin Botezatu si a Andreei Marin. Cei doi au realizat sedinte foto speciale si vor promova in urmatoarele luni produsele si preparatele din peste de la Negro 2000.

Publicat

pe

Dupa ce a primit in anul 2017 distinctia de „Brandul romanesc al anului”, compania Negro 2000 a inceput anul 2018 cu doua parteneriate strategice de imagine cu cele mai apreciate vedete din Romania: Catalin Botezatu si Andreea Marin.

Cunoscatori ai produselor de la Negro 2000, Andreea Marin si Catalin Botezatu recomanda acum pe canalele lor Social Media produsele si preparatele din peste ale companiei romanesti.

„Eu mananc mult peste si cunoasteam foarte bine produsele de la Negro 2000. Cand am primit propunerea unei colaborari am fost uimit sa aflu ca brandul Negro 2000 are in palmares zeci de distinctii si ca este unul dintre cei mai importanti producatori de produse si preparate pe baza de peste din Europa, nu doar din Romania. Am vizitat fabrica lor si am remarcat dotariile de inalta clasa si atentia pentru fiecare produs ce ajunge pe rafturile magazinelor. Am descoperit noi sortimente de icre, iar somonul nu lipseste de la micul dejun”, declara Catalin Botezatu.

Floricica Vlad, Director General Negro 2000

Produsele Negro 2000 se găsesc spre vânzare nu doar în România, ci în alte 12 țări europene și sunt apreciate pentru standardul înalt de calitate și marea diversitate a produselor, compania românească fiind la același nivel cu orice companie similară din Europa.