ADPM Coffee Break

H&M in cadere. Nu s-au vandut haine de 43 de miliarde de dolari

In ciuda colaborarilor de top cu Erdem sau Nicki Minaj, de toamna trecuta, H&M recunoaste ca are un stoc de produse nevandute in valoare de 4,3 miliarde de dolari. Compania a inregistrat o scadere a profiturilor cu 62% din decembrie 2017 pana in februarie 2018.

Urmare a pierderilor inregistrate, conducerea companiei suedeze a anuntat ca intentioneaza sa reduca preturile. Ei vor astfel sa scape rochiile, accesoriile si celelalte articole vestimentare ramase pe stoc. Din pacate pentru ei, aceasta masura nu ii va ajuta sa vanda produse precum costumele de Halloween sau puloverele cu tematica de Craciun.

Stocurile nevandute, in crestere cu 7% in ultimul an, este o dovada a faptului ca gigantul fashion nu a reusit sa tina pasul cu evolutia industriei. Din ce in ce mai multi cumparatori aleg sa isi achizitioneze haine de pe internet. Se pare ca esecul din ultima perioada a fost ca un dus rece pentru H&M. Pe langa scaderea preturilor, compania va deschide mai putine magazine si isi va concentra eforturile asupra extinderii comertului in mediul online. Ei vor sa dezvolte aceasta ramura a business-ului lor cu 25% anul acesta.

Clipul campaniei Ederm X H&M dezvăluie grădina secretă cu flori

Cu toate acestea, s-ar putea sa nu fie suficient pentru a rezolva problema, iar analistii financiari nu sunt optimisti in privinta viitorului companiei. De fapt, unii au inceput sa numeasca H&M „o epava inceata” dupa ce au vazut rezultatele financiare din primul trimestru. O alta parte din problema este ca noua generatie incepe sa opteze pentru haine bine fabricate, mai degraba decat produse ieftine. Ei sunt mai interesati de calitate, iar H&M nu reuseste sa livreze asta. Dar pentru cei care sunt inca loiali brandului, fiti atenti la reducerile masive din urmatoarele luni.

Despre autor

Amarandei Nicoleta

Scrie un comentariu