Stiri externe

LVMH transformă Jardin d’Acclimatation din Paris într-un super parc de distracții

Scris de Alexandru Manea

LVMH, compania care deține brandurile Louis Vuitton, Christian Dior și Fendi, investește 60 de milioane de euro pentru a amenaja un mare parc de distracții în celebra Jardin d’Acclimatation din Paris. Iată ce se va întâmpla.

LVMH transformă Jardin d’Acclimatation din Paris într-un super parc de distracții

Dacă ai fost în Paris probabil te-ai plimbat în celebra Jardin d’Acclimatation. Grădina va fi în curând transformată într-un parc de distracții, o nouă atracție turistică în care LVMH, compania care deține brandurile Louis Vuitton, Christian Dior și Fendi, investește 60 de milioane de dolari.

LVMH și-a unit forțele cu Compagnie des Alpes, o companie de top în construcția de parcuri tematice și resorturi de schi, și va moderniza atracțiile deja existente în parc și va introduce alte 17 noi.


Se așteaptă ca în anul 2025 parcul să fie vizitat de 3 milioane de turiști anual, cu 1 milion mai mult decât în prezent.

Despre autor

Alexandru Manea

Scrie un comentariu

*