News Stiri externe

The Weeknd a rupt toate legaturile cu H&M dupa o reclama cu mesaj rasial!

Scris de Christian Stan

The Weeknd nu mai colaboreaza cu retailerul H&M dupa o campanie in care un copil de culoare poarta un tricou cu mesajul „Coolest Monkey in the Jungle”, considerat de multi drept un mesaj rasial.

 

Marele retailer a ajuns in atentia publica dupa o campanie aparent nevinovata, in care un copil de culoare poarta un tricou cu un mesajul „Coolest Monkey in the Jungle”.

„M-am trezit in aceasta dimineata si sunt socat si stanjenit de aceasta fotografie. Sunt revoltat de aceasta campanie si nu voi mai lucra cu H&M de acum inainte”, a declarat The Weeknd pe Twitter.

 

H&M nu a intarziat sa reactioneze si catalogheaza campania drept o eroare, cerandu-si scuze. „Intelegem ca multi oameni sunt foarte suparati de aceasta imagine. Noi, cei care lucram la H&M, suntem de acord cu opiniile formulate. Ne cerem scuze pentru situatia creata si regretam acest mesaj si campania. Nu doar ca am inlaturat imaginea de pe toate site-urile noastre, dar am si retras de la vanzare acest produs in intreaga lume”.

Despre autor

Christian Stan

Celebrity Adviser & Publicist, PR & Events strategist www.ADPMPR.ro, Celebrity Reporter la Kanal D Romania
Incepand cu 2011, alaturi de echipa ADPM PR, manageriez directiile profesionale ale celor mai cunoscute persoane publice din Romania.
Prin divizia ADPM Events, implementez si promovez cele mai de impact evenimente de presa ori corporate din Romania.
Imi puteti scrie la contact [at] adpm .ro

Scrie un comentariu